L'esperti di l'illuminazione LED

À propositu di l'illuminazione lunare

A Nostra Storia | Lumière lunaire


Prima di l'iniziu di Lunar Lighting Innovations, l'illuminazione HMI di a più alta qualità si trovava solu in u mondu di fà crede - nantu à i filmati. Quandu i so diversi interessi l'anu purtatu in cuntattu cù l'industria cinematografica, l'innovatore australianu George Ossolinski (oghji CEO di Lunar) s'hè trovatu à dumandà:

Perchè u dramma fittiziu deve avè una illuminazione megliu cà i scenarii di a vita reale, induve ùn ci hè micca chance di una seconda presa?

George hà fattu questu un passu più in là per fabricà l'illuminazione lunare HMI "Glare Free" chì avà hà registratu brevetti è marchi mundiali.


Impulsatu da sta visione, George hà iniziatu à l'ingegneria è a produzzione di "luce di ghjornu" portatile, efficiente in energia, per applicazioni esigenti cum'è emergenza è salvata, ricerche, industria, mantenimentu, opere stradali, ferrovia, aviazione, minieri, petroliu è gasu, sorveglianza è difesa. , per citarne uni pochi. Hà parlatu à l'utilizatori potenziali per capisce micca solu i so bisogni, ma ancu anticipà. Hà studiatu è raffinatu l'approcciu di Lunar Lighting per ottene disinni eleganti ma robusti chì sò stati attribuiti NATO Stock Numbers (NSN) da u Dipartimentu di a Difesa dopu teste esaustive, cun un focusu nantu à a qualità di cumpunenti è di custruzzione, è sopratuttu, efficienza, utilità è utilizatori. - cordialità.

 

U risultatu hè una gamma di luci Lunar senza abbagliamenti - da unità portatili per una persona à torri rimorchiabili - chì si adattanu à una vasta gamma di applicazioni in e cundizioni più esigenti. Da i nostri feedback, sapemu chì e persone cum'è l'ingegneri di l'Armata ammiranu i valori di cuncepimentu è di custruzzione di Lunar, mentre chì u persunale in u campu sapemu chì ponu confià nantu à i so prudutti. E ancu s'è i membri di u publicu ùn anu micca capitu, Lunar hè ancu quì per elli, in situazioni induve senza abbagliamenti, ombra-illuminazione libera face una differenza critica per tutti.

 

A storia di Lunar Lighting Innovations hè sempre in evoluzione, ma hè sempre sustinuta da u listessu principiu guida: un impegnu durabile per serve i bisogni esigenti di u persunale chì necessitanu una illuminazione superba ogni volta chì u dramma si svolge in a vita reale. E di sicuru, l'illuminazione lunare hè fantastica ancu per i set di filmi è avvenimenti speciali!

George Ossolinski | Lumière lunaire

George-Ossolinski-à-U-Pentagonu

George Ossolinski à u Pentagonu, Washington DC USA

U fundatore è CEO di Lunar Lighting Innovation George Ossolinski hè cresciutu in Sydney, in Australia. Hè cresciutu in una atmosfera di famiglia di ricerca, impegnu è risorse. Un sportivu prufessore, hà ghjucatu è hà guadagnatu parechji premii in u football australianu è altri sporti, acquistendu attitudini d'autodisciplina è di travagliu in squadra in a strada.

U pensamentu laterale è a tenacità di George hà trovu a so espressione logica in l'innuvazione è l'imprenditorialità. Hè spessu rimarcatu chì solu avè una grande visione ùn hè micca abbastanza: duvete vede e cose è fà accade. Hè bisognu di credenza, dedizione, passione è persistenza, senza tuttu ciò chì Lunar Lighting seria solu una altra idea luminosa.

In u so downtime, pudete truvà à George chì dà un calciu di football occasionale, o furmazione è coaching in sport. Altrimenti, assicuratevi chì dirige e so energie considerablei versu a missione di Lunar Lighting per furnisce un illuminazione di qualità quandu è induve hè più necessariu.

Lunar Lighting riceve u Premiu di Innovazione in Washington

George Ossolinski, di Lunar Innovations, hè statu invitatu à riceve un premiu "innuvazione è esportazione" in Washington. S'hè unitu à a crema di a cumunità tecnica è scientifica di l'Australia chì hà ricunnisciutu u so rolu in l'espansione di i ligami ecunomichi è l'opportunità d'esportazione cù u mercatu di i Stati Uniti.

 

L'ex Primu Ministru australianu, u sgiò Bob Hawke, è dopu l'ambasciadore australianu in i Stati Uniti, u sgiò Kim Beazley, anu prisentatu i premii.

In a foto hè l'ex Primu Ministru australianu Bob Hawke è Kim Beazley, Ambasciatore australianu in i Stati Uniti, cù George Ossolinski in Washington DC

Lumière lunaire

Celebrendu 30 anni in l'affari

Lunar Lighting hè fieru di celebrà più di 30 anni di Innovazione!

Fornitore à a Sicurezza Interna di i Stati Uniti

Lunar Lights sò stati appruvati è acquistati da u Dipartimentu di a Sicurezza Interna di i Stati Uniti

Fornitore à u Dipartimentu di Difesa australianu

Lunar Lighting hè un fornitore ricunnisciutu di u Dipartimentu di a Difesa australianu

Fornitore à NATO/OTAN

Lunar Lighting hè un fornitore ricunnisciutu NATO / OTAN

Scopre perchè Lunar Lights sò u megliu pruduttu per u vostru prossimu prughjettu